Pas cu pas spre o nuntă de succes

 

Înainte de toate vă propunem să decideți stilul dorit pentru nuntă: lux, tradițional, vintage, sau altul, acesta va fi punctul de pornire în alegerea prestatorilor. Bugetul este iarăși un factor important de decizie, însă nu trebuie uitat că ziua nunții va fi printre cele mai importante zile din viața voastră, în care vă puteți permite chiar și luxul. Evitați cheltuielile excesive dar să nu faceți nici prea multe compromisuri. Ziua nunții e ziua voastră așa cum ați visat, cu nimic mai mult și cu nimic mai puțin.

 


 

1

Lista de invitati

  • Scrieți lista de invitați ca să știți numărul aproximativ al persoanelor care vor participa la nuntă. Din lista inițială de regulă se scade 15-20%, adică numărul celor care – din diferite motive – nu vor fi prezenți. Pentru a evita îngrămădirea meselor și a persoanelor alegeți o sală cu o capacitate maximă puțin mai mare decât numărul participanților la nuntă.


 

2

Locul si data

  • În funcție de stil, buget și numărul de invitați veți alege sala, există opțiuni pentru toate categoriile de stil și buget, de la restaurante la corturi de evenimente de lux sau chiar castele cu servicii all inclusive. Porniți-vă din timp (1-2 ani înainte) și cu siguranță veți găsi locul potrivit.


 

3

Muzica

  • Pasul următor este rezervarea serviciilor muzicale. Aici iar trebuie să luați în considerare stilul nunții voastre, care va determina ce tip de muzică veți alege, formație LIVE sau DJ? O opțiune memorabilă și super elegantă poate să fie un cvartet de coarde pentru primirea invitaților în sală și pentru cununia religioasă. Pentru nunți tradiționale în afară de cvartet/formație/DJ puteți opta și pentru o solistă de muzică populară.


 

4

Foto-Video

  • Alegerea fotografului și videografului nunții merită o atenție deosebită. Ei sunt singurii care vă vor oferi o amintire “palpabilă”, ei vor imortaliza și reda sentimentele trăite în ziua aceea, ei vor surprinde cele mai frumoase detalii ale nunții voastre.


 

5

MC/Staroste

  • Pașii cei mai importanți fiind rezolvați, urmează un serviciu prestat de o singură persoană: maestrul de ceremonii (MC), adică starostele nunții. El va fi persoana care va coordona șirul evenimentelor, el va fi legătura dintre Voi și prestatorii nunții (foto, muzică, bucătărie, etc.), el va fi garanția să fiți mai relaxați și să vă bucurați de nuntă.


6

Decor

  • Luați legătura cu un decorator de evenimente. El, după ce îi povestiți la ce v-ați gândit va veni cu o paletă vastă de idei – accesorii, aranjamente florale, combinații de culori, etc. – care să fie în concordanță cu ceea ce ați visat.


+1

Wedding Planner

  • Dacă apelați la un organizator de evenimente el va prelua cea mai mare parte a stresului, interesul lui va fi să lucreze doar cu prestatori dedicați și profesioniști pentru ca ziua Voastră să fie “Just Perfect”.